luni, 12 septembrie 2011

Ce cacat....

Acum ceva timp, adica , acum mult timp , am avut eu o postare in care incepusem sa dezvolt teoria cacatului.
E....si acum , intr-un moment de pura inspiratie si cautare spirituala ( sau mai degraba lipsa de ) , am gasit-o !!!
The one and only !!!  care, pe cat de melodie ar vrea sa fie ea , mai bine ma lipsesc .
Stiti melodia aia sacaitoare pe care o dadeau pe toate posturile de radio , pe care erai obligat s-o asculti cand mergeai la facultate , si care reusea sa te "nervozeze" asa de mult , incat iti venea sa sari pe geam?
What the fuck?! Johny la gente esta mui loca!
Splendoarea asta de melodie , a fost tradusa in frumoasa noastra limba...si a iesit ceva minunat .... o teorie a cacatului in versuri :)) atat la propriu , cat si la figurat .
Acum impatimitii o pot avea in dublu exemplat si o pot asculta toata ziua si toata noaptea , Super oferta WTF!!

" Butzi , Butzi ... Ce cacat!
 Butzi , Butzi.....WTF!! "




Un comentariu:

ambrozi spunea...

parca mi-era dor sa mai citesc ceva pe blogul asta ...iar articolul asta... ma face sa imi sustin in continuare expresia: sa ma cac in el.